Subject: FW: FW: Jõhvi vald, Pauliku küla, Pauliku ringtee T1 - projektid kooskõlastamiseks
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 26 Mar 2024 18:39:50 +0200

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Kristjan Laurits <[email-masked]>
Sent: Tuesday, March 26, 2024 6:21 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: Re: FW: Jõhvi vald, Pauliku küla, Pauliku ringtee T1 - projektid 
kooskõlastamiseks

Tere,

Saadan korrigeeritud teeprojekti:
https://www.dropbox.com/scl/fi/i6x6mfkc6jaz05nq9l2oq/2323_PP_TL.asice?rlkey=qlp2dro7x7i2hntdovvve7tlc 
<https://www.dropbox.com/scl/fi/i6x6mfkc6jaz05nq9l2oq/2323_PP_TL.asice?rlkey=qlp2dro7x7i2hntdovvve7tlc&dl=0> 
&dl=0

Vastused märkustele:

1. Juurdepääsutee IKÕ plaan lisatud kirjale. Mida täpselt peab arendaja 
tegema, et KOV esitaks TRAM-ile taotluse IKÕ lepingu sõlmimiseks?

2. Seletuskirja punktis 3.2.1 antud hinnang Kaasiku tee laiuse sobivuse 
osas. Kaasiku tee laius ristmiku piirkonnas märgitud asendiplaanile.

Parimate soovidega,

Kristjan Laurits
KLM Projekt OÜ
+372 514 4725
www.klmprojekt.ee <http://www.klmprojekt.ee>
 <http://www.klmprojekt.ee/>
--

26.02.2024 12:35 Merike Joonsaar kirjutas:

Tere.

Tänan projektide eest.

Paar tähelepanekut tee projektile.

1.	Juurdepääsutee rajatakse osaliselt riigitee alusele maale, st riigitee 
kinnisasja hakkab kasutama kolmas isik. Seega on vajalik seada isiklik 
kasutusõigus (IKÕ). Palun koostada teeprojekti mahus IKÕ plaan.

NB! Infoks, et IKÕ lepingu sõlmib Transpordiamet kohaliku omavalitsusega 
(mitte arendajaga). Arendaja kohustub tagama, et  kohalik omavalitsus 
esitaks Transpordiametile taotluse IKÕ lepingu sõlmimiseks.

2.	Kaasiku tee laius. Seletuskirjas vajab asendiplaanilise lahenduse osa 
veidi täiendamist. Palun lisada hinnang, kas Kaasiku tee laius on sõidukite 
kahesuunalise liiklemise jaoks piisav.  Joonisele lisada Kaasiku tee laius 
ristmiku piirkonnas. Kui liiklusruum ei ole tagatud, tuleb vajadusel ette 
näha tee laiendamine.

P.S. Samad tähelepanekud lisan Ehitisregistrisse.

VK projektile esitab tähelepanekud tehnovõrkude spetsialist Ehitisregistri 
kaudu (07.03.2024).

   Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: Kristjan Laurits <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, February 22, 2024 4:11 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Jõhvi vald, Pauliku küla, Pauliku ringtee T1 - tee- ja VK-projektid 
kooskõlastamiseks

Tere,

Esitan kooskõlastamiseks projektid:
https://www.dropbox.com/scl/fo/k1r1lxhlxclbolwhaq3hk/h?rlkey=ticwqjaiaeyu51vycfe44rs9f 
<https://www.dropbox.com/scl/fo/k1r1lxhlxclbolwhaq3hk/h?rlkey=ticwqjaiaeyu51vycfe44rs9f&dl=0> 
&dl=0

-- 
Parimate soovidega,

Kristjan Laurits
KLM Projekt OÜ
+372 514 4725
www.klmprojekt.ee <http://www.klmprojekt.ee>
 <http://www.klmprojekt.ee/>
--